ہند, بنگلہ دیش کے درمیان دو طرفہ میٹنگ ہوئی

ہند, بنگلہ دیش کے درمیان دو طرفہ میٹنگ ہوئی

نئی دہلی: حکومت ہند کے انتظامی اصلاحات اور عوامی شکایات کے محکمہ کے سکریٹری وی سرینواس اور بنگلہ دیش کی پبلک ایڈمنسٹریشن کی وزارت کے سینئر افسر مسٹر سوکیش کمار سرکر کے درمیان جمعرات کو دو طرفہ میٹنگ منعقد ہوئی ، جس میں بنگلہ دیش کے صلاحیت سازی چار کے اداروں کے ریکٹروں (سیکریٹریوں) اور جنرل (سیکریٹری)، نیشنل اکیڈمی فار پلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ ( این اے پی ڈی )شامل تھے۔ آن لائن موڈ میں یہ میٹنگ ہوئی ۔
اس میٹنگ میں بنگلہ دیش پبلک ایڈمنسٹریشن ٹریننگ سینٹر ( بی پی اے ٹی سی ) ریکٹر (سیکریٹری) محمد اشرف الدین، بنگلہ دیش سول سروس ایڈمنسٹریشن اکیڈمی (بی سی ایس اے اے ) ریکٹر (سیکریٹری) ڈاکٹر محمد عمر فاروق،نیشنل اکیڈمی فار ڈویلپمنٹ ایڈمنسٹریشن ( این اے ڈی اے ) بنگلہ دیش کے ریکٹر (سیکرٹری) ڈاکٹر محمد شاہد اللہ ، اور ایڈیشنل سیکرٹری منسٹری آف پبلک ایڈمنسٹریشن بنگلہ دیش ڈاکٹر ایم ضیاء الحق نے شرکت کی ۔
مسٹر این بی ایس راجپوت، جوائنٹ سکریٹری ڈی اے آر پی جی ، انتظامی اصلاحات اور عوامی شکایات کے محکمے، نیشنل سینٹر آف گڈ گورننس ( این سی جی جی ) اور بنگلہ دیش میں ہندوستان کے ہائی کمیشن کے دیگر سینئر افسروں نے ہندوستان کی طرف سے میٹنگ میں شرکت کی۔
زیر بحث مذاکرات میں ( اے ) وزارت پبلک ایڈمنسٹریشن کی صلاحیت سازی کے اداروں کی فیکلٹی کے لیے صلاحیت سازی کے پروگراموں کا انعقاد ( بی ) سینئر ایگزیکٹو ڈویلپمنٹ پروگرام (این سی جی جی سی ) میں بنگلہ دیش کے سول سرونٹس کا سابق طلباء کا اجلاس، (ڈی ) بنگلہ دیش کے سول سرونٹس کی 27ویں قومی میٹنگ میں شرکت ای گورننس کانفرنس کے موضوعات شامل تھے۔ بات چیت کے بعد اس بات پر اتفاق کیا گیا کہ این سی جی جی بنگلہ دیش کے سینئر سرکاری ملازمین کے لیے این سی جی جی میں ایک ہفتے کے صلاحیت سازی کے پروگرام بی پی اے ٹی سی ، بی سی ایس ، ایڈمنسٹریشن اکیڈمی، این اے پی ڈی اور بنگلہ دیش کے این اے ڈی اے کے فیکلٹی ممبران کے لیے 2 دو ہفتے کے صلاحیت سازی کے پروگرام کی تیاری کرے گا۔ جولائی اور ستمبر 2024۔ این سی جی جی مشترکہ طور پر سیکھنے کے تجربات کو قابل عمل بنانے کے لیے بنگلہ دیش کے سینئر سرکاری ملازمین کے لیے صلاحیت سازی کے 71 پروگراموں میں سے منتخب سابق طلباء کا احاطہ کرتے ہوئے سابق طلباء کے ایک اجلاس کا اہتمام کرے گا۔ یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ ڈی اے آر پی جی 27 ویں نیشنل ای گورننس کانفرنس میں بطور اسپیکر بنگلہ دیش کے سرکاری ملازمین کو مدعو کرے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.