دہلی کے پالم میں نوجوان نے خاندان کے چار افراد کو قتل کیا

دہلی کے پالم میں نوجوان نے خاندان کے چار افراد کو قتل کیا

نئی دہلی، 23 نومبر : قومی دارالحکومت کے پالم علاقے میں ایک ہی خاندان کے چار افراد کے قتل کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ پولس نے بدھ کے روز یہ اطلاع دی۔
پولس نے بتایا کہ جنوب مغربی دہلی کے پالم علاقے میں ایک 25 سالہ شخص نے جھگڑے کے بعد اپنی ماں، دادی، بہن اور باپ کو مبینہ طور پر چاقو مار کر قتل کر دیا۔ انہوں نے کہا کہ ملزم کی شناخت کیشو کے طور پر ہوئی ہے اور اسے گرفتار کر لیا گیا ہے۔
ڈپٹی کمشنر آف پولیس (جنوب-مغربی دہلی) منوج سی نے بتایا کہ تھانہ پالم کو منگل کی رات تقریباً 10.30 بجے فون پر اطلاع ملی۔ فون کرنے والے نے بتایا کہ اس کے گھر کی اوپری منزل پر لڑائی اور چیخ و پکار کی آواز سنائی دی۔
ڈپٹی کمشنر آف پولس کے مطابق جھگڑے کی اطلاع کے لیے تھانے کو کال کرنے والے شخص اور اس کے رشتہ داروں نے ملزم کو پکڑ کر پولیس کے حوالے کر دیا۔ ابتدائی تحقیقات سے پتہ چلا ہے کہ کیشو کے پاس کوئی پختہ ملازمت نہیں تھی۔ اس نے ایک ماہ قبل یہ نوکری چھوڑ دی تھی۔
پولس کا کہنا ہے کہ بادی النظر میں ایسا لگتا ہے کہ ملزم نے جھگڑے کے بعد اپنے گھر والوں کو قتل کیا۔ پولس نے تعزیرات ہند کی دفعہ 302 کے تحت مقدمہ درج کرکے چھان بین شروع کردی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.