جنوبی افریقہ میں منکی پاکس کے پانچ کیسز کی تصدیق کے بعد ہائی الرٹ

جنوبی افریقہ میں منکی پاکس کے پانچ کیسز کی تصدیق کے بعد ہائی الرٹ
جوہانسبرگ،:جنوبی افریقہ کے وزیر صحت جو فاہلا نے کہا کہ مئی میں منکی پاکس کے پھیلنے کے بعد جنوبی افریقہ ہائی الرٹ پر ہے، جس میں لیبارٹری سے تصدیق شدہ پانچ کیسز ہیں اور ان میں ایک کی موت بھی ہوئی ہے۔مسٹرفاہلا نے میڈیا کو بتایا کہ منکی پاکس میں مبتلا تمام پانچ مریض، تین کوازولو-نتال صوبہ سے اور دو صوبہ گوٹینگ سے، 30 سے ​​39 سال کے مرد ہیں، جن کی کوئی سفری تاریخ نہیں تھی۔ دو اب بھی اسپتال میں داخل ہیں، دو کو ڈسچارج کر دیا گیا ہے اور ایک کی پیر کو جوہانسبرگ کے ایک اسپتال میں موت ہوگئی۔
انہوں نے کہا، ’’عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کی تعریف کے مطابق تمام پانچ کیسوں کو سنگین کیسز کے طور پر درجہ بند کیا گیا تھا، جس کے لئے اسپتال میں داخل ہونے کی ضرورت تھی۔” سال 2024 کے آغاز سے، نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کمیونیکیبل ڈیزیز (این آئی سی ڈی) کو ایم پاکس ٹیسٹ کے لیے 12 درخواستیں موصول ہوئی ہیں، جن میں سے تین مثبت پائی گئیں۔ دیگر دو کیسز کی تشخیص پرائیویٹ لیبارٹریز سے ہوئی۔ رہنما خطوط کو اپ ڈیٹ کیا گیا ہے اور مختلف پلیٹ فارمز کا استعمال کرنے والے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکنوں کے نیٹ ورک میں وسیع پیمانے سے شیئرکیاگیا ہے۔
مسٹر فاہلا نے کہا کہ "ہم اس بیماری میں مبتلا لوگوں کو دوسروں کو متاثر ہونے سے بچانے کے لئے ان کے علاج میں مدد کر کے مقامی ٹرانسمیشن میں خلل ڈال سکتے ہیں۔ ہم صحت کے عہدیداروں کے ساتھ تعاون کرکے ٹالنے کے قابل اموات کو روک سکتے ہیں کیونکہ وہ رابطے کا پتہ لگانے اور کیس کی تلاش کرتے ہیں۔”
انہوں نے کہا کہ انہوں نے 500 سے زائد ہیلتھ ورکرز کے ساتھ ایم پاکس بیماری کے بارے میں ویبنار کا انعقاد کیا ہے۔ جنوبی افریقہ میں ڈبلیو ایچ او کے ایک ڈاکٹر فیبیان نینزاکو نے کہا کہ وہ ایم پاکس سے متاثرہ لوگوں کے لئے دوا دستیان کرنے کے لئے جنوبی افریقی حکومت کے ساتھ کام کر رہے ہیں ۔ جنیوا، سوئٹزرلینڈ میں ویکسین کی کل 10 خوراکیں پیک کی گئی ہیں اور کاغذی کارروائی کا انتظار ہے اور پھر اسے جنوبی افریقہ بھیج دیا جائے گا۔ ڈبلیو ایچ او دو کیسز کی تصدیق ہونے پر منکی پاکس کے پھیلاؤ کی وضاحت کرتا ہے۔ مسٹر نینڈنزاکو نے کہا کہ چونکہ پانچوں کیسز کی کوئی سفری تاریخ نہیں ہے، اس لیے ملک میں ایم پاکس کیسز کی تعداد بہت زیادہ ہو سکتی ہے۔
ڈبلیو ایچ او کے مطابق، یکم جنوری 2022 سے 31 مئی 2024 تک، 117 ممالک سے 186 اموات سمیت، منکی پاکس کے کل 97208 لیبارٹری سے تصدیق شدہ کیس رپورٹ ہوئے۔ 2022 میں جنوبی افریقہ میں منکی پاکس کے پانچ کیسز ریکارڈ کیے گئے، جب کہ 2023 میں کوئی کیس درج نہیں ہوا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.