وزیراعظم روس اور آسٹریا کے تین روزہ سرکاری دورے پر روانہ ہوئے

وزیراعظم روس اور آسٹریا کے تین روزہ سرکاری دورے پر روانہ ہوئے

نئی دہلی:  وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو کہا کہ وہ صدر ولادیمیر پوتن کے ساتھ دو طرفہ تعلقات کے تمام پہلوؤں کا جائزہ لینے کے منتظر ہیں۔
وزیر اعظم مودی نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس پر کہا کہ ہم اگلے تین دن روس اور آسٹریا میں رہیں گے۔ یہ دورے ان ممالک کے ساتھ تعلقات کو گہرا کرنے کا ایک بہترین موقع ثابت ہوں گے جن کے ساتھ ہندوستان کی دوستی وقتی تجربہ پر ہے۔ میں ان ممالک میں رہنے والے ہندوستانی کمیونٹی کے ساتھ بات چیت کا بھی منتظر ہوں۔

روس اور جمہوریہ آسٹریا کے سرکاری دورے کے لئے روانگی کے موقع پر مسٹر مودی نے کہا کہ میں اگلے تین دنوں تک 22ویں سالانہ چوٹی کانفرنس کے لیے روس اور جمہوریہ آسٹریا کے اپنے پہلے دورے پر جا رہا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ہندوستان اور روس کے درمیان توانائی، سیکورٹی، تجارت، سرمایہ کاری، صحت، تعلیم، ثقافت، سیاحت اور عوام سے عوام کے تبادلے کے شعبے سمیت خصوصی اور مراعات یافتہ اسٹریٹجک شراکت داری گزشتہ دس برسوں میں بہت آگے بڑھی ہے۔

مسٹرمودی نے کہا کہ میں اپنے دوست صدر ولادیمیر پوتن کے ساتھ دو طرفہ تعاون کے تمام پہلوؤں کا جائزہ لینے اور مختلف علاقائی اور عالمی مسائل پر خیالات کا تبادلہ کرنے کا بے حد منتظر ہوں۔ ہم ایک پرامن اور مستحکم خطے کے لیے اپنا معاون کردار ادا کرنا چاہتے ہیں۔ یہ دورہ مجھے روس میں متحرک ہندوستانی کمیونٹی سے ملنے کا موقع بھی فراہم کرے گا۔

انہوں نے کہا کہ آسٹریا کے دورے سے مجھے صدر الیگزینڈر وان ڈیر بیلن اور چانسلر کارل نیہمر سے ملنے کا موقع ملے گا۔ آسٹریا ہمارا ثابت قدم اور قابل اعتماد شراکت دار ہے اور ہم جمہوریت اور تکثیریت کے نظریات کا اشتراک کرتے ہیں۔

وزیراعظم مودی نے کہا کہ گزشتہ 40 برسوں میں کسی ہندوستانی وزیر اعظم کا آسٹریا کا یہ پہلا دورہ ہے۔ میں جدت، ٹیکنالوجی اور پائیدار ترقی کے نئے اور ابھرتے ہوئے شعبوں میں اپنی شراکت داری کو مزید بلندیوں تک لے جانے کے لیے اپنی بات چیت کا منتظر ہوں۔ میں آسٹریا کے چانسلر کے ساتھ مل کر، میں باہمی طور پر فائدہ مند تجارت اور سرمایہ کاری کے مواقع تلاش کرنے کے لیے دونوں اطراف کے کاروباری رہنماؤں کے ساتھ خیالات کے تبادلے کا منتظر ہوں۔ میں آسٹریا میں بھی ہندوستانی برادری کے ساتھ بات چیت کروں گا جو اپنی پیشہ ورانہ مہارت اور طرز عمل کی وجہ سے مشہور ہیں۔

یواین آئی

Leave a Reply

Your email address will not be published.