امریکہ کا الٹ پھیر ، پاکستان کو سپر اوور میں دی شکست

امریکہ کا الٹ پھیر ، پاکستان کو سپر اوور میں دی شکست
ڈلاس: امریکی ٹیم نے گروپ اے کے ایک دلچسپ مقابلے میں سابق چمپئن پاکستان کو سپر اوور میں پانچ رن سے شکست دے کر ٹی -20 ورلڈ کپ میں بڑا الٹ پھیر کرتے ہوئے تاریخ رقم کردی ہے امریکہ کے بلے بازوں نے پاکستان کی ناقص بالنگ اور کمزور فیلڈنگ کا فائدہ اٹھاتے ہوئے سپر اوور میں 18 رن بنائے  جواب میں پاکستانی ٹیم چھ گیندوں پر محض 13 رن بنا سکی امریکہ کی ٹیم کے کپتان مونانک پٹیل کو بہترین کارکردگی کے لئے پلیئر آف دی میچ کے ایوارڈ سے نوازا گیا۔ اس کے ساتھ ہی امریکہ کی ٹیم گروپ اے میں دو جیت اور چار پوائنٹس کے ساتھ ٹاپ پر پہنچ گئی ہے اور پاکستان پر ٹورنامنٹ سے باہر ہونے کا خطرہ بھی منڈلانے لگا ہے۔
160 کے ہدف کے تعاقب میں امریکی بلے بازوں نے سست آغاز کیا۔ امریکہ کو پہلا دھچکا چھٹے اوور میں اسٹیون ٹیلر (12) کی صورت میں لگا۔ اس کے بعد اینڈریاس گاس نے کپتان مونانک پٹیل کے ساتھ مل کر اننگز کو سنبھالا۔ دونوں بلے بازوں کے درمیان 68 رن کی شراکت ہوئی۔ حارث رؤف نے 14ویں اوور میں اینڈریاس گاس کو آؤٹ کر کے پاکستان کو دوسری کامیابی دلائی۔ گاس نے 26 گیندوں میں 35 رن بنائے۔ مونانک پٹیل 15ویں اوور میں 38 گیندوں پر 50 رن بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے۔ اس وقت تین کا اسکور تین وکٹوں پر 111 رن تھا۔ آرون جونز (36) اور نتیش کمار (14) نے 20ویں اوور تک ٹیم کے اسکور کو تین وکٹ پر 159 تک پہنچا دیا۔ ایسے میں میچ ٹائی ہو گیا اور سپر اوور شروع ہو گیا۔ امریکہ کے بلے بازوں نے پاکستان کی کمزور فیلڈنگ کا فائدہ اٹھایا اور 18 رن بنائے۔ اس کے بعد امریکی بالروں نے پاکستانی بلے بازوں کو محض 13 رن بنانے دیے اور میچ پانچ رن سے جیت لیا۔

اس سے قبل، کپتان بابر اعظم (44) اور شاداب خان (40) کی فائٹنگ اننگز کی بنیاد پر پاکستان نے جمعرات کو ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے 11ویں میچ میں امریکہ کو جیت کے لیے 160 رن کا ہدف دیا تھا۔

آج گرینڈ پریری اسٹیڈیم میں امریکہ کے کپتان مونانک پٹیل نے ٹاس جیت کر پہلے گیند بازی کا فیصلہ کیا۔ پاکستان کی بیٹنگ کا آغاز انتہائی خراب رہا اور اس نے دوسرے ہی اوور میں اوپنر محمد رضوان (9) کو آؤٹ کرکے پویلین بھیج دیا۔ رضوان کو سوربھ نیتراوالکر نے ٹیلر کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کرایا۔ اگلے ہی اوور میں عثمان خان (3) نتیش کمار کے ہاتھوں نوتھوش کینجگے کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہو گئے۔ فخر زمان کو پانچویں اوور میں علی خان نے آؤٹ کیا۔ اس کے بعد شاداب خان نے بابر اعظم کے ساتھ اننگز کو سنبھالا اور چوتھے وکٹ کے لیے 72 رن کی شراکت قائم کی۔ شاداب خان نے 25 گیندوں پر ایک چوکا اور تین چھکے لگا کر 40 رن کی اننگز کھیلی۔ اعظم خان (0)، افتخار احمد (18) اور بابر اعظم (44) رن بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے۔ شاہین شاہ آفریدی (23) اور حارث رؤف (3) رن بنانے کے بعد ناٹ آؤٹ رہے۔ پاکستان نے مقررہ 20 اوورز میں سات وکٹوں پر 159 رن بنائے۔

امریکہ کی جانب سے نوسٹھش کینزیج نے تین اور سوربھ نیتراوالکر نے دو وکٹ حاصل کئے جبکہ علی خان اور جسدیپ سنگھ نے ایک ایک بلے باز کو آؤٹ کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.