مودی سرنگ میں پھنسے کارکنوں کے تئیں بہت حساس

مودی سرنگ میں پھنسے کارکنوں کے تئیں بہت حساس

دہرادون/اترکشی :وزیر اعظم نریندر مودی بھی اترکاشی سلکیارا ٹنل میں پھنسے مزدوروں کی صحت کو لے کر بہت حساس ہیں۔ انہوں نے اتراکھنڈ کے وزیر اعلیٰ پشکر سنگھ دھامی کو ہدایت دی کہ وہ سرنگ سے باہر آنے کے بعد کارکنوں کی صحت کو یقینی بنائیں اور ضرورت پڑنے پر انہیں اسپتال یا گھر بھیجنے کے انتظامات کریں۔

وزیر اعظم مودی وزیر اعلیٰ پشکر دھامی کو روزانہ فون کر رہے ہیں اور سلکیارا ٹنل میں پھنسے 41 کارکنوں اور ان کے اہل خانہ کے بارے میں اپ ڈیٹ لے رہے ہیں۔

جمعہ کو وزیر اعلیٰ دھامی سے بات کرتے ہوئے وزیر اعظم نے بچاؤ کے کام میں پیدا ہونے والی رکاوٹوں کے بارے میں تفصیلی جانکاری حاصل کی۔ اس دوران وزیر اعلیٰ نے انہیں بتایا کہ یہ سرنگ نیو آسٹرین ٹنل میتھڈ کا استعمال کرتے ہوئے بنائی جا رہی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ اوجر مشین کے سامنے اسٹیل سے بنی اشیاء آنے سے کام میں رکاوٹ پیدا ہو رہی ہے۔ ایسے میں مزدوروں کی جانب سے اوجر مشین کو روک کر تمام رکاوٹوں کو ہٹایا جا رہا ہے اور پھر باہر نکالا جا رہا ہے جس کی وجہ سے اس عمل میں وقت لگ رہا ہے۔

اس دوران وزیر اعظم نے وزیر اعلیٰ کو خصوصی ہدایات دیں کہ جب کارکن ٹنل سے باہر آئیں تو ان کی صحت کے چیک اپ اور طبی امداد پر خصوصی توجہ دی جائے۔

اس دوران وزیر اعظم نے ٹنل کے اندر پھنسے مزدوروں کی حالت اور انہیں دی جانے والی خوراک اور روزمرہ کے معمول کے سامان کے ساتھ ساتھ راحت اور بچاؤ کے کاموں میں مصروف کارکنوں کی حالت اور کئے جانے والے حفاظتی اقدامات کے بارے میں بھی اطلاعات حاصل کی۔ ان کے لیے۔ انہوں نے یہ بھی ہدایت دی کہ اس میں کسی قسم کی کوتاہی نہیں ہونی چاہیے۔ انہوں نے ریسکیو آپریشنز کی پیشرفت اور کیے جانے والے کام کے ساتھ ساتھ مختلف ایجنسیوں کے درمیان رابطوں اور مزید تعاون کی ضرورت کا جائزہ لیا۔ کارکنوں کے اہل خانہ سے بھی اطلاعات حاصل کی۔

یواین آئی

Leave a Reply

Your email address will not be published.