کشمیر نے ہمیشہ روحانی سائنس اور تکنیکی ترقی میں اہم کردار ادا کیا ہے: نشنک

کشمیر نے ہمیشہ روحانی سائنس اور تکنیکی ترقی میں اہم کردار ادا کیا ہے: نشنک

نئی دہلی/مرکزی وزیر تعلیم ڈاکٹر رمیش پوکھریال ‘نشنک’ نے آج یہاں ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ این آئی ٹی سرینگر کے چھٹے کنووکیشن سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جموں و کشمیر نے ہمیشہ سے ہی انسانیت کی روحانی سائنس اور ٹکنالوجی کی ترقی میں کردار ادا کیا ہے کورونا بحران کے دوران طلبہ کے صبر و تحمل کی تعریف کرتے ہوئے ، ڈاکٹر نشنک نے کہا کہ کورونا وائرس کووڈ- 19 کے سبب واقعات کا بہت ہی ناگوار مرحلہ رہا ہے ، لیکن آپ سب نے صبر ، محنت اور عزم کو ترک نہیں کیا ، لہذا ، آپ سب آپ اپنے گریجویشن کو پورے احترام کے ساتھ جشن منانے کے حقدار ہیں۔
انہوں نے کہا کہ اب ہمیں ہنر مند تعلیم پر زور دینا ہوگا جو ‘سیکھنے اور پھر سے سیکھنے’ میں مدد کرتی ہے۔ نئی مہارتیں ہر سطح پر حاصل کرنے چاہئیں ، چاہے وہ طلباء ، پروفیسر یا منتظم ہوں۔
انہوں نے کہا ، “آج ہمارے سامنے بہت سارے چیلنجز ہیں جنہیں ایک طرح سے حل نہیں کیا جاسکتا ، لہذا ہمیں اپنے کردار کو سمجھنا ہوگا۔ ہم میں ایک جذبہ پیدا ہونا چاہئے جو ہمیں اپنی مزید کامیابیوں پر راضی ہونے نہ دے ۔ ہم اپنی تعریف اور تعریفوں کے ساتھ خاموش نہیں بیٹھ سکتے جبکہ ہمیں ان چیلنجوں کا مقابلہ کرنے کے لئے تیار رہنا چاہئے جس کا جواب دینے کے لئے ہمیں بہت کم وقت ملتا ہے۔ ہمیں حوصلہ افزائی کرنا ہوگی ، اگرچہ عاجزی کے ساتھ ، پوری لگن اور ارتکاز کے ساتھ۔ ”
اس موقع پر جموں و کشمیر کے لیفٹننٹ گورنر منوج سنہا ، این آئی ٹی کے بورڈ آف گورنرزکے چیئرمین پروفیسر راکیش سہگل، بورڈ آف گورنرز اور سینیٹ کے رکن، سابقہ ​​ڈائریکٹر اور پرنسپل ، ڈین ، ہیڈ آف ڈیپارٹمنٹ ، انسٹی ٹیوٹ کے طلباء اور اساتذہ موجود تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.