سرحدوں کی حفاظت کرنے والے بہادر سپاہی ملکی ترقی کی بنیاد ہیں:وزیر داخلہ امیت شاہ

سرحدوں کی حفاظت کرنے والے بہادر سپاہی ملکی ترقی کی بنیاد ہیں:وزیر داخلہ امیت شاہ

نئی دہلی/رانچی: مرکزی وزیر داخلہ وامداد باہمی امیت شاہ نے جمعہ کو جھارکھنڈ کے ہزاری باغ میں بارڈر سیکورٹی فورس (بی ایس ایف) کے 59 ویں یوم تاسیس کی تقریب میں کہا کہ ملک کی سرحدوں کی حفاظت کرنے والے بہادر سپاہی ملک کی ترقی کی بنیاد ہیں مسٹر شاہ نے کہا کہ زندگی کے لیے فرض صرف بی ایس ایف کا نعرہ نہیں ہے بلکہ آج تک 1900 سے زیادہ سرحدی محافظوں نے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرکے اس ذمہ داری کو پورا کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ لاکھوں سرحدی محافظوں نے اپنی زندگی کا سنہری دور مشکل حالات میں اپنے خاندانوں سے دور رہ کر گزارا ہے۔انہوں نے کہا کہ پورے ملک کو بی ایس ایف کے ان بہادر جوانوں پر فخر ہے کیونکہ بی ایس ایف نے جس طرح ملک کے دفاع کی پہلی لائن کے طور پر ملک کی ناقابل رسائی سرحدوں کو محفوظ بنایا ہے۔اس موقع پر بی ایس ایف کے ڈائریکٹر جنرل سمیت کئی معززین موجود تھے۔انہوں نے کہا کہ سابق وزیر اعظم اٹل بہاری واجپئی نے ایک اہم فیصلہ کیا تھا، ایک سرحد پر صرف ایک سیکورٹی فورس کی تعیناتی تھی۔ انہوں نے کہا کہ اس فیصلے کے تحت بی ایس ایف کو پاکستان اور بنگلہ دیش کی انتہائی ناقابل رسائی سرحدوں کی حفاظت کی ذمہ داری ملی جسے اس نے بخوبی نبھایا۔

انہوں نے کہا کہ جموں و کشمیر کے برف پوش علاقے ہوں، شمال مشرق کے پہاڑ، گجرات اور راجستھان کے ریگستان، گجرات کے دلدلی علاقے ہوں یا سندر بن اور جھارکھنڈ کے گھنے جنگلات، بی ایس ایف نے ہمیشہ چوکنا اور دشمن کے مذموم عزائم کو ناکام بنایا ہے۔ بی ایس ایف نے اقوام متحدہ کے امن مشن میں بین الاقوامی سطح پر خدمات اور بہادری کے نئے معیارات بھی قائم کیے ہیں۔ مسٹر شاہ نے کہا کہ جس ملک کی سرحدیں محفوظ نہیں ہیں وہ کبھی ترقی اور خوشحال نہیں ہو سکتا۔مسٹر شاہ نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں ہندوستان نے ہر میدان میں ترقی کی ہے اور یہ تبھی ممکن ہے جب ہماری سرحدیں ہمارے بہادر سپاہیوں کی تپسیا، قربانی اور بہادری سے محفوظ ہوں۔ مسٹر شاہ نے کہا کہ بی ایس ایف کے جوانوں کی زندگی نہ صرف سرحدوں کی حفاظت کرتی ہے بلکہ ملک کے جوانوں کو نظم و ضبط کا پیغام بھی دیتی ہے۔

یواین آئی

Leave a Reply

Your email address will not be published.