مودی اتوار کو وندے بھارت ایکسپریس کی نو ٹرینوں کو ہری جھنڈی دکھائیں گے

مودی اتوار کو وندے بھارت ایکسپریس کی نو ٹرینوں کو ہری جھنڈی دکھائیں گے

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی اتوار کو ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے ملک کی 11 ریاستوں میں مختلف مقامات کو جوڑنے والی نو وندے بھارت ایکسپریس ٹرینوں کو ہری جھنڈی دکھائیں گے۔

ریلوے کی وزارت نے آج یہاں کہا کہ یہ نئی وندے بھارت ٹرینیں ملک بھر میں رابطے کو بہتر بنانے اور ریل مسافروں کو عالمی معیار کی سہولیات فراہم کرنے کے وزیر اعظم کے وژن کو عملی جامہ پہنانے کی سمت ایک قدم ہے۔

جن نئی ٹرینوں کو جھنڈی دکھا کر روانہ کیا جائے گا وہ ادے پور-جے پور وندے بھارت ایکسپریس، ترونیل ویلی-مدورائی-چنئی وندے بھارت ایکسپریس، حیدرآباد-بنگلورو وندے بھارت ایکسپریس، وجے واڑہ-چنئی (رینی گنٹا کے راستے) وندے بھارت ایکسپریس، پٹنہ-ہاؤڑا وندے بھارت ایکسپریس، کاسرگوڈ-تھرواننت پورم وندے بھارت ایکسپریس، رورکیلا-بھونیشور-پوری وندے بھارت ایکسپریس، رانچی-ہاؤڑا وندے بھارت ایکسپریس اور جام نگر-احمد آباد وندے بھارت ایکسپریس ہیں۔

یہ نو ٹرینیں گیارہ ریاستوں – راجستھان، تمل ناڈو، تلنگانہ، آندھرا پردیش، کرناٹک، بہار، مغربی بنگال، کیرالہ، اڈیشہ، جھارکھنڈ اور گجرات میں کنیکٹیوٹی کے ساتھ ساتھ سیاحت کو بھی فروغ دیں گی۔

یہ وندے بھارت ایکسپریس ٹرینیں اپنے آپریشنل روٹس پر تیز ترین ٹرینیں ہوں گی اور مسافروں کا کافی وقت بچانے میں مدد کریں گی۔ روٹ پر موجودہ تیز ترین ٹرین کے مقابلے رورکیلا-بھونیشور-پوری وندے بھارت ایکسپریس اور کاسرگوڈ-ترواننت پورم وندے بھارت ایکسپریس تقریباً 3 گھنٹے تیز ہوں گی۔ حیدرآباد-بنگلورو وندے بھارت ایکسپریس 2.5 گھنٹے سے زیادہ، ترونیل ویلی-مدورائی-چنئی وندے بھارت ایکسپریس 2 گھنٹے سے زیادہ کی بچت کرتی ہے اور رانچی-ہاوڑہ وندے بھارت ایکسپریس، پٹنہ-ہاوڑہ وندے بھارت ایکسپریس اور جام نگر-احمد آباد وندے بھارت ایکسپریس تقریباً ایک گھنٹہ بچاتی ہے۔ کریں گے۔ جبکہ ادے پور-جے پور وندے بھارت ایکسپریس تقریباً آدھے گھنٹے کا وقت بچائے گی۔

ملک بھر میں اہم مذہبی مقامات کے رابطوں کو بہتر بنانے کے وزیر اعظم کے وژن کے مطابق، رورکیلا-بھونیشور-پوری وندے بھارت ایکسپریس اور ترونیلویلی-مدورائی-چنئی وندے بھارت ایکسپریس پوری اور مدورائی کے اہم مذہبی شہروں کو آپس میں جوڑے گی۔اس کے علاوہ، وجئے واڑہ-چنئی وندے بھارت ایکسپریس رینی گنٹا روٹ کے ذریعے چلائے گی اور تروپتی یاتری مقام سے رابطہ فراہم کرے گی۔

وزارت ریلوے کے مطابق، ان وندے بھارت ٹرینوں کا تعارف ملک میں ریل سروس کے ایک نئے معیار کا آغاز ہوگا۔ عالمی معیار کی سہولیات اور آرمر ٹیکنالوجی سمیت جدید حفاظتی خصوصیات سے آراستہ یہ ٹرینیں عام لوگوں، پیشہ ور افراد، تاجروں، طلباء برادری اور سیاحوں کو جدید، تیز اور آرام دہ سفر کے ذرائع فراہم کرنے کی جانب ایک اہم قدم ثابت ہوں گی۔

یو این آئی

Leave a Reply

Your email address will not be published.