شاہداِقبال چودھری کو انڈیا ٹوڈے ایوارڈ سے نوازا گیا

شاہداِقبال چودھری کو انڈیا ٹوڈے ایوارڈ سے نوازا گیا

جموں :قبائلی امور کے محکمے کے سیکرٹری اور سی ای او مشن یوتھ ڈاکٹر شاہد اقبال چودھری کو عوامی خدمت میں نمایاں خدمات کیلئے کیلئے انڈیا ٹوڈے ایکسیلنس ایوارڈ سے نوازا گیا ۔
یہ ایوارڈ نئی دہلی میں انڈیا ٹوڈے گروپ کی طرف سے آر پی جی گروپ کے اشتراک سے منعقدہ ایک تقریب میں دیا گیا ۔ سال بھر کی مہم کے ایک حصے کے طور پر انڈیا ٹوڈے آر پی جی ہیپی نیس ایوارڈ کا مقصد زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھنے والے افراد اور اداروں کی شناخت کرنا ہے جنہوں نے اپنے کام کے ذریعے خوشی پھیلائی ہے ۔ انہیں 12 زمروں کے تحت گروپ کیا گیا تھا اور ایک آزاد تحقیقی ایجنسی ایم ڈی آر اے خاص طور پر طے شدہ معیار کی بنیاد پر فاتحین کا تعین کرنے میں مصروف تھی ۔
ڈاکٹر شاہد چودھری کو عوامی خدمت میں نمایاں شراکت کے زمرے میں ایوارڈ دیا گیا جس میں موثر عوامی رسائی اور عوامی رابطے کے ساتھ ساتھ موثر خدمات کی فراہمی اور رابطے پر توجہ دی گئی ۔
مختلف زمروں میں ایوارڈ حاصل کرنے والوں میں رنبیر کپور ( فلمیں ) ، زوبن نوتیال ( گلوکار ) ، پی وی سندھو اور نیرج چوپڑا ( اسپورٹس ) ، میکس اسپتال ( ہیلتھ کئیر ) ، کوٹا فیکٹری ٹیم ( انٹر ٹینمنٹ ) ، اکشت پاترا ( این جی او ) ، ڈی ایچ ایل لمٹیڈ ( کمپنیاں ) ، حکومت دہلی ، حکومت گوا اور دیگر قابلِ ذکر ادارے شامل ہیں ۔ ایڈیٹر انڈیا ٹوڈے گروپ راج چنگاپا نے کلیدی خطبہ اور ایوارڈ کے اعلانات پیش کئے ۔
ڈاکٹر شاہد چودھری نے اپنے خطاب میں شاندار شراکت کیلئے ایک ساز گار ماحول کا سہرا جموں و کشمیر حکومت کو دیا اور حکام کی ٹیموں کے ذریعے ادا کئے گئے کردار اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ عوام کی طرف سے بہت اہم مصروفیت پر روشنی ڈالی ۔ قابلِ ذکر بات یہ ہے کہ ڈاکٹر شاہد چودھری وزیر اعظم کے ایوارڈ اور جنوری 2022 میں دئیے گئے کووڈ 19 منیجمنٹ کیلئے قومی ایوارڈ سمیت کئی قومی ایوارڈز کے بھی قائل ہیں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.